Wednesday, August 10

Wordless Wednessday | Lumrah Kehidupan


18 comments :

aimie amalina said...

lumrah kehidupan = apollo

weee =)

sergeant keroro said...

makin lama makin sikit. damn tol.

Ezad Skytech said...

makin lama kecik rasanya apollo ni..huhu~

H.J said...

apolo ni dah tak femes dah skang ni..

fatin syahirah :) said...

haha, agak lah. makin lama makin kecik. angin je lebih -.-'

izfanora said...

strategi pembungkusan !

harga tak meningkat, tp kuantiti di kurangkan.. tampung kos.. :)

siti kektus said...

makan appolo ni kena beli sekotak besar tu baru puas. hukhuk

siti kektus said...

tapi kalau dah teringin sangat, beli jugak lah 3. baru 90sen kan. hehe :)

Akulah Pak Lan said...

Kau buat perut aku berbunyi..sekian

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Normal la ni , kalau keropok pun sama kembong angin je lebey isian sikit je

ArulchelseA said...

bahan2 dah naik harga skang ni..

farhan said...

haha..apollo coklat memang sedap.. memang seciput btul..nak untung la tu ..beli satu mana puas...mau kena ade 10....

kura said...

rm0.30 satu. haha

Tea Dno said...

kambing betul, kan? mencik la camni.. dah la ciput.. grrrr!

Tea Dno said...

tea beli pek besar terus.. makan ramai2 dengan sepupu sekali.. hohoohohoh... feberet oo..

Nurnajwa said...

Ahahahhaa, a'ah la.

*dhlh naik hrga pastu kasi sikit je ><*

SANDRA AZWAN said...

packaging je besar.....;-P

iPai said...

hehe .. punyalah besar plastik dia .. baki kecik je ..

tp sejak dulu kan ? hahah

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com