Saturday, July 30

Cuba serius dalam hubungan

Sambungan daripada Kantoi curang kali pertama.

Selepas perangai dia berubah. Segalanya juga berubah. Dari A sampai ke Z semua nya berubah! Memula rasa biasa aje. Lepas tu lama ke lamaan aku dah mula rasa suka dekat dia. Timbul lah perasaan sayang tu dalam hati.

Dalam masa dua, tiga bulan tu boleh di katakan kami happy sangat-sangat. Selama pengalaman aku couple dengan ex-ex boyfriend belum pernah ada lelaki yang sanggup sujut dekat kaki aku semata-mata nak ikatkan tali kasut aku yang terbuka. Oh! So, sweet! HAHA.


One day, aku tak tahu dari mana dia dapat cerita yang aku ni tak sayangkan dia. Kira aku couple dengan dia tanpa perasaan sayang and cinta tu. Maybe kawan-kawan aku yang cerita pasal aku ni. Dia pun secara jujur tanya dekat aku,

"Awak sayang saya tak?" - Dia
"Sayang lah!" - Aku

"Saya tahu awak couple dengan saya tak serius kan?" - Dia
"Hmm. Mana awak tahu?" Dia

"Tahu lah. Boleh saya request something tak?" - Dia
"Apakah?" - Aku

"Saya serius sayangkan awak. Boleh tak awak serius dalam hubungan kita?" - Dia
"Hmm. Tak boleh janji. Tapi saya boleh cuba" - Aku

Sejak dari hari tu aku cuba untuk serius dalam hubungan kiteorang memandangkan aku pun dah mula sayang dekat dia. Kawan-kawan aku pun banyak nasihat aku suruh berubah. Tahu-tahu ajelah perangai aku ni. Aku ni jenis keras kepala and cepat naik angin. Orang yang ada kesabaran tinggi aje boleh layan perangai aku.

BERSAMBUNG.......................

*****Toyota Vios*****
*****PROTON INSPIRA*****
*****P1 4G EXCLUSIVE*****
*****CELCOM COLUMBO*****
*****DIGI IPHONE4*****

14 comments :

fatin syahirah :) said...

alaaaah, sweetnya :D tak pernah jumpa lagi lelaki macam tuu. hmm

iPai said...

alamak .. eyfa buli lagi .. pendek2 .. macam telenovela la plak ..

K said...

belum klimax lagi ni, jeng jeng jeng~

Anonymous said...

takpe.. cool2 dulu, kasi ilek2 dulu.. tengok sejauh mana kan ;)

Leysa JL said...

x salah untuk mencuba :)

halidaRahman said...

sweet gilak guy tuu ;)

slow2 lah kenal dia ok ;) hehe.

mana tau kot2 ada jodoh ;p

Mr.Superman said...

aduyai...tergantung lg..


nk teka r.akhir nti kwin kn? :P


eyfa mst x lme lg nk kwin.hahaha

ct kektus said...

haha. dah boleh buat novel tau eyfa ni. ;)

Mr.Superman said...

hehe.nk buka sama2? :) ble tu eyfa.insyaAllah...risau lak org rmh merajuk. :D

Anonymous said...

Oh myyy, sweetnye siap tlg ikat tali ksut ;D

Anonymous said...

awww..
xsabr tggu bersmbg :)

Tea Dno said...

woah agak takut lah tea nak usha eyfa. haha. *gila*

Tea Dno said...

alah eyfa ni main sambung sambung pulak. cite tergantung. sobs sobs. dah best baca nih.

Tea Dno said...

so shweett. ;)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com