Friday, July 8

Senarai Roadblock Polis dan Jalan KL yang ditutup sempena BERSIH 2.0

Penutupan jalan di Kuala Lumpur sempena BERSIH 2.0 ini adalah bermula jam 12.

Antara jalan-jalan yang ditutup :

1. Lebuh ampang.
2. KLCC.
3. Bank negara.
4. Dataran Merdeka.
5. Sogo.
6. Chow Kit.
7. Menara Sultan Ismail.
8. Masjid Negara.
9. Jalan Raja Chulan.
10. Jalan Ipoh.
11. Sentul.
12. Jalan TAR.
13. Jalan P. Ramlee.
14. Jalan Bandar.
15. Subang Jaya (near Segi).
16. Sunway Pyramid and Subang Parade.
17. Federal Highway.
18. LDP.
19. KL-Seremban highway di Seri Kembangan.



Senarai Roadblock Polis :

1) Putrajaya to KL, towards Kajang toll from Bangi,

2) Jalan Enggang towards AU2 and AU3,

3) from Damansara toward Penchala,

4) after Bukit Jelutong/Shah Alam traffic into Kampung Subang,

5) Damansara toll to Kayu Ara,

6) Subang airport road..

7) Jalan Haji Sirat to Taman Sri Pekan, Klang

8) front of Monash University towards Cyberjaya,

9) Jalan Kampung Pandan into KL...

10) Jalan Kuari..

11) Banyak lagi....

Sila delete mesej-mesej dalam handphone anda yang berkaitan dengan politik dan ada words BERSIH. Polis road block akan periksa. Polis di Kuala Lumpur akan periksa handphone secara rambang dan penahanan serta-merta akan dilakukan bagi membantu siasatan..

10 comments :

Gadis Kecil said...

ha? federal and ldp? cane nak kuar dari kl ni esok ? huhu

sergeant keroro said...

dashyat tol, semua tempat ade roadblock sekarang XD

Cik Ezy said...

fuhh..
xkn taep nk bersihkn rumah kene than jgk..
ekeke..
dasat kn..
cam bkn duk mesia je..
huhuuu

iPai said...

eyfa jgn jalan2 shopping esok .. jem .. hehe

GaRy™ said...

kalau ada mesej mak berbunyi ,"gary, jangan lupa cuci pinggan mangkuk kat rumah sampai BERSIH" camana lak?.. XD

ArulchelseA said...

nak bersihkan jalan..tu tutup jalan..kih kih kih

siti kektus said...

naseb baik lah kat johor tak de. hehe ;)

tadi pon kawan siti cakap jem teruk giler. padahal dari somban ke kl je.

Abang Stalker said...

da la abg mls nk merayau.ble dia bt mcm ni lg la mls.kacau betul la pembangkang ni.ntah apa la diorg kjrkn sgt duniawi ni.da aman tu diam2 sudah la..

Ila Mhd Noor said...

byk giler jln tutup.

.m y z. said...

haih macam2 lah. ziema tak paham sangat pasal benda ni sebab isu2 politik mmg malas gila nak ambik tau. makin lama makin teruk. tak tau lah apa nak jadi kat malaysia ni.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com