Sunday, July 31

Kau hancurkan hati aku lagi, lagi dan lagi.

Sambungan daripada CEMBURU TANDANYA SAYANG EH?

Lepas tu aku rasa down gila. Apa salah yang aku dah buat sampai macam ni balasan yang aku dapat? Time tu aku tak fikir banyak. Bila dia dah kantoi aku suruh dia call perempuan tu depan mata aku. Aku suruh dia mintak break dengan perempuan tu. 

Mula-mula dia taknak. Tapi bila aku dah marah dia apa semua, dia pun call perempuan tu depan aku and then dorang break. And you know what? Dia menagis sebab aku suruh dia mintak break dengan perempuan tu. Sakit hati jangan cakap lah. Aku rasa dah hancur dah hati aku ni. Tapi aku tabahkan juga hati aku demi dia.

Dah lepas tu kami okay balik. Tapi tak berapa okay sangat la. Okay gitu-gitu aje. Seminggu lepas tu dia ada nak tukar pakai dengan Hp aku. Okay aku pun kasi lah dia guna Hp aku tu. Hp dia nokia cikai aje. Screen pn hitam putih. Hp aku hp sonny cybershot so camera lawa lah kan.

Kami kan dah biasa tiap-tiap minggu jumpa. Suatu hari tu kira 2 3 minggu selepas kes dia ada perempuan lain tu dia kata ada cousin dia dari Sabah datang KL nak jalan-jalan. Lepas tu dia kata dekat aku jangan call/sms dia sepanjang hari dia keluar dengan cousin dia.

Aku pun pelik la. Macam tak sedap hati aje. Ada ke orang keluar dengan cousin sampai tak boleh nak sms girlfriend? Alasan dia, cousin dia tak suka budak semenanjung! Okay. Aku tak lah bodoh sangat nak percaya kan? Aku layankan aje dia.

Keesukkan harininya. Aku bukak lah myspace dia and tergerak hati aku nak check friendlists dia dekat myspace[time ni musim myspace lg]. Alangkah terkejutnya aku bila nampak seorang perempuan ni pakai default berpelukan dengan boyfriend aku. Mesra sangat dorang dalam gambar tu. Aku sendiri pun tak pernah ambil gambar macam tu dengan dia.


Seriously tangan aku menggigil nak tekan mouse time tu. Perempuan tu kalau cantik macam bidadari tak apa. Ini tidak. Muka perempuan tu serius muka mintak ludah! Grrr! Maksudnya ini dah kali ke tiga dia ada perempuan lain. Perasaan jangan cakap lah. Aku rasa macam kena tikam laju-laju tanpa henti. Aku tak tahu mana silap aku sampai dia sanggup buat aku macam ni.

BERSAMBUNG........
*****Toyota Vios*****
*****PROTON INSPIRA*****
*****P1 4G EXCLUSIVE*****
*****CELCOM COLUMBO*****
*****DIGI IPHONE4*****

27 comments :

Anonymous said...

wahhhhhhhhhh
fara yg bce nie pom da ngamukk
cpt smbung eyfa (pemint setia nk bc nie)

Unknown said...

pergh biar betul?? emm geram nyaa.... cepat2! tak sabarnk baca sambungan!!!

| Gadis Kidal | said...

cepat upadte setrusnya . tk sabau nak baca . :)

K said...

errr.. dah la mintak macam-macam

iPai said...

waaa, jahat ye dia .. dasat ye .. tak sampai hati nak sambung baca lg ..

Sya_Merpati Putih 88 said...

perghh...melampau nye...ishh germa pulak bila bace nie...

halidaRahman said...

tabah je la sempena Ramadhan ni. Slamat berpuasa. ;)

Mr.Superman said...

apa lg eyfa..ludah kn aje.puii!!!


tp selalunya gal x slh,da klu kantoi 3x dgn prmpn yg berbeza ek?so cmtu nmpk sgt la si lelaki yg buaya darat+tembaga.

ludah dua2 skli tau.puas hti! ;(

**abg yg emo ni

Mr.Superman said...

apa lg eyfa..ludah kn aje.puii!!!


tp selalunya gal x slh,da klu kantoi 3x dgn prmpn yg berbeza ek?so cmtu nmpk sgt la si lelaki yg buaya darat+tembaga.

ludah dua2 skli tau.puas hti! ;(

**abg yg emo ni

Solihahazahar said...

cepatt update. gile tak sabar nk bace ni :D

SoLy SoLicious said...

awak ni tabah ye..sggup stay lg nan die..kalo sy dh blah dr idop die dh... be strong kay ^_____^

nadia fatihah said...

ceh, cari laki lain laaa. dah buaya tembaga tuuuuuuuu.

btw,singgah cni. salam ramadhan mubarak. :D

kotak bulat said...

hish! mmg tak ptt la..kna tgalkan je laki yg macm ni..sepak byk3

ct kektus said...

ish2. apekehal lah dia sanggup buat macam tu.



piat aje telinga laki tu sampai putus. baru dia tahu. haha ^^

abglan said...

Ni papa jahat nie, takmo kawan dengan dia

dhiera zainudin said...

erk...first baca pun macam nak bagi lelaki tu makan penampar~

arituarini said...

cuak kes ni..kih kihkih

Akulah Pak Lan said...

Women never satisfy with only 1 handbag, Men never satisfy with only 1 girl.

Damn Nations said...

Huahahaha dasar buaya... x malu betul la mintak duit drpd perempuan bukan muhrim... Memang lelaki mcm ni di BENCI oleh semua jantina.. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

adoiiii . Tia pernah kena gak eyfa .. sakit hati jangan kata lah ..... grr ~~ sambung lagikkkk ..

Cik Kasut said...

klu dia buat mcm tu nampak toi ler dia nie kaki pompuan...udah ler tamatkan ajerler....x sesuai dibuat suami betoi.

Rean said...

dah nmpk dah tak tiada kejujuran disitu eyfa..nah ambil abg stalker hahahaha..gurau2 je ye.. :)

Tea Dno said...

budak sabah ye? hmmm.

Tea Dno said...

weh geram wehh. kasi penampar boleh? grrrrr.

Tea Dno said...

eyfa, cepat sambung mehh. huhuhuhu.

Tea Dno said...

kurang pahala puasa camni, dah marah2. hohohoh.

Tea Dno said...

siot je perangai lelaki camni. huh! arghh, *tetiba tension*

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com