Tuesday, May 31

Aku rasa aku dah jatuh cinta dengan..........

Hai. 

Malam ni eyfa tak boleh nak tidur lah. Tak tahu kenapa? Iskk! Dah lah malam ni rasa macam panas sangat ! Adoi. RASA MACAM NAK TIDUR DALAM PETI AIS aje malam ni. Boleh tak ? -.-"

Okay di hening malam yang sungguh indah dan mempersona ni. Eyfa terfikirkan seseorang.  Dia dah berjaya membuat eyfa jatuh cinta pandang pertama dekat dia! Iskk. Sekarang ni eyfa tidur tak basah. Makan tak lena duk fikirkan si dia.

Eyfa rasa kan kan kan kan......Eyfa dah jatuh cinta lah dengan ........................... Nak tahu siapa? Alah ! Malu lah. Korang mesti kenal dia. Iskk. Miaw miaw !! =D Okay lah. Eyfa kasi tau la siapa okay? Jeng jeng jeng!

*





*





*





*




Eh kejap ! Tak boleh upload plak !




*





*





*





HAAAAA. Amacam handsome tak? HAHA. Eyfa tak minat Daim. Eyfa suka notty boy macam BOTAK ni. Aummm ! Alaa sian dia kena buli dengan ayah ya ? Meh sini meh sayang kat eyfa meh. HAHAHA ! =D DAIM KORANG BOLEH AMEK. BOTAK, EYFA PUNYA !!!
KBAI~

11 comments :

cik ayin said...

hahaha...kawen jangan lupa ajak ye :)

EYFAalias said...

alaa. malu la mcm ni . ahahahahaa

.m y z. said...

HAHAHA JUST WANT TO SAY 'EWWWWWWWWWWWWWWWWW~' HAKHAK :PP ziema tak minat laki botak.

EYFAalias said...

hahahahahahaha. jeles la tu. eee aii. ziema ziema. tak baik jeles tauu :p

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa . abam botak ye eyfa ;)

rara pinkmafia said...

heheheheheh suke botak tu,botak tu jahat lah eyfa..

maIra said...

haha..satu lg pminat juvana gyenye..mcm adek akak je..=p

Cik Cempaka said...

nanti kasi dia rambut sikit, mesti lagi mengancam ^^

HAFIZAL said...

kalo tido basah.... tu lain lak ceritanya. kn.....

saya afi said...

haha :P

Abang Stalker said...

haih..ramai plk yg ske dak botak ni.pasni nk botakkn pale la.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com