Sunday, May 29

Barcelona JUARA beb !! Penyokong Man United jangan sedih ! :p

Assalamualaikum.


FUHHHH~ Malam tadi Barcelona telah merangkul kejuaraan ke-empat Liga Juara-juara dengan bergaya selepas membenamkan M.Naited 3-1 dalam aksi di Stadium Wembley.

HAHA. Dangggg~ Sebenarnya eyfa tak tengok pun bola ni. Layan pun tidak. Eyfa copy dari sini je ayat atas tu. HAHA. Saje je nak kasi gegar konon-konon nak jadi gadis nak layan bola en? Hik hik hik! Malam tadi tengok AF aje. Lepas tu tidur sampai ke pagi. Bila masa nak layan bolanya? Layan dalam mimpi ajelah. HAHA.


Eyfa tak puas hati betul lah LENA tak tersingkir tadi malam. Grrrrr~ Menyampah tengok Lena tu. Kenapa lah dia tak keluar aja malam tadi? Dah lah gedik. Eeee aiii. Tarik rambut kang baru padan muka. HAHAHA! Apa-apa pun eyfa suka FINA dapat immuniti ! Nasib lah si LENA tu tak dapat! Padan muka dia. HAHA. Eyfa sebenarnya tak minat pun si Fina ni. Eyfa minat HAZAMA. Haha. Mesti korang kata eyfa ni cakap tak serupa bikin en? Kejap suka tu, kejap suka ni. Hehehe. 


Eyfa tak suka siapa-siapa pun sebenarnya. Tapi dalam banyak budak AF9 tu HAZAMA menjadi pilihan hati. Kawtimmmm~ HAHA =D

Kbai~

16 comments :

.m y z. said...

bf ziema sanggup bangun pukul 2 pagi pegi lepak kedai mamak semata2 nak tengok bola =.=

EYFAalias said...

semua lelaki mcm tu oh yang kaki bola ni. ahahhaa

Elih Japahar said...

Barcelona the best pagi td & Messi man of the match...penyokong M.Naited senyap je pagi td, tu lah sombong sgt!! haha

EYFAalias said...

hahahahaa. budak MU hari ni senyap membisu :D

scha said...

i love fina tuu :D

EYFAalias said...

sura fina best en ? :)

ViSiTMeFaTiN@LOliPOP said...

smlm mimpi barca menang..haha..xsangka betol2 menang..

nywy..nice blog eyfa..view my site too..=>

EYFAalias said...

perghh. siap mimpi eh? ehehe

kAmi dAn mEreKa said...

kite tengok bola masa malaysia menag lawan indon tahun lepas je, sebab ada safee sali. pastu tak da tengok dah, hehe

EYFAalias said...

hahahahaha. sama lah kita :D

suha said...

yeay!suke barca menang(^_^)
tp xsuke af hehehe

EYFAalias said...

wow. minat bola? ahahaha. boleh geng dgn kwn eyfA :d

fatin said...

suha..yg second tu series setuju..haha..

interesting blog..check out mine..hehe..

visitmefatin.blogspot.com

EYFAalias said...

hehhhee. thanks. okay, i will :D

Aifa Afiqah Sulaiman said...

aifa tak tengok..tapi aifa suke erul sbb dia comel.bahahaha!

EYFAalias said...

hampeh btl dak aifa ni. ahaha

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com