Thursday, May 19

Untunglah semua orang dapat BE dari Nuffnang.

Hai hai. 

Kalau korang perasan kan entry baru blogger-blogger semua cerita pasal dapat BE. Dekat SB pun cerita pasal dapat BE. Errr. Tahniah tahniah *sebut dalam nada jeles yang amat sangat. Untung lah semua orang dapat BE dari Nuffnang. Eyfa xdapat punggggggg -.-"


Eyfa dari hari tu asek 50sen aje tak gerak-gerak pun. Huk huk huk. Sedihnyaaaa. Rasa macam nak meraung je. Eh eh eyfa ni. Mata duitan plak dia ni. Hahaha. Okay lah tu dapat 50sen dari xdapat langsung kan? Er. Bersyukur bersyukur =) Lagi pun hari tu sape suruh curang pergi ke advertlets. Kan dah Nuffnang tak layan. HAHA. Padan muka. Lain kali jangan curang ya eyfa.

TAPI....... Alhamdulillah kite punya Churpchurp dah cecah RM10. WOW! Alhamdulillah...Bestnya. Sayang CHURPCHURP. Taknak sayang Nuffnang sebab tak kasi BE. Wekkkk c(: HAHA. Gurau jeee. Pada yang dapat BE dari nuffnang tu tahniah ya semua. Teruskan berblogging =) Yang tak dapat BE macam eyfa pun teruskan berblogging. Jangan jadi mata duitan macam eyfa. Haha.

KBAI.

14 comments :

d_tieah said...

Sabo ek.. Sy punya nuffnang pun takde be baru.. Duit pun tak bertambah.. Masih 86.04 je.. Yang churpchurp plak malas lah.. Ade 0.20 je.. Entah kenapa malas nak promote iklan ni..


Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

EYFAalias said...

wow. dah rm80 lebih? Hebatnyaa. huhu. ya ya. sabar kan sebahagian daripada iman :)

Cinoi said...

Jgn fikir sgt. KLu blogging disebabkan nuffnang / Rm tu payah lah. Jd x best.

Just keep blogging. N blogwalking. Jgn asyik cek tu nuffnang. Nnti x bertambah plak. Cek sbulan skali je

EYFAalias said...

hehehee. baiklah cik Cinoi :)

LuN@_aiDi said...

hai.. jln2 singgah cni.. nice blog^^ & sy follow disini juge.. feel free to visit my site..
http://kisahkami83.blogspot.com

Dhia BellamiZam said...

singgah n folow u back..untung la churpchurp ade rm10*nada jles..sy lngsung xde..lupe pswed la..heheh

.m y z. said...

ahha ziema tak tau pun apa tu BE. dalam akaun pun ntah bape posen je. padahal dah berbulan2 pasang =.=

churp2 pun bru nak dekat RM2. hahahaha. sedih toi.

Amni said...

saya tak reti guna chup chup.. cuma tau nuffnang je.. baru lagi letak.. emmang tak dapat apa lah kat blog... huhu

EYFAalias said...

luna, thanks sudi singgah. nanti sy terjah blog awak ya :)

EYFAalias said...

Dhia, aik boleh pulak lupa password? ahaha. suruh churp2 send dekat email :)

EYFAalias said...

Ziema takpe. eyfa pn lebih kurang je. kita usaha sama2 ya. ehehe =)

EYFAalias said...

Amni, kite dh lama letak dapat 50sen je. hehe. takpe jangan mengeluh. belum ada rezeki lagi :)

Pink Frogy said...

cuba update survey kt nuffnang tue.. kdg2 boleh membantu dpt BE..

EYFAalias said...

baru aje update kejap tadi. thanks for info ;)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com