Monday, May 16

Percubaan membuat doodle #1

Assalamualaikum kawan-kawan yang dikasihi sekalian. 

Hari ni eyfa nak mempersembahkan hasil kraf tangan daripada kretiviti eyfa sendiri. Ceh! Kraf tangan lah sangat. INI ADALAH HASIL PERCUBAAN MEMBUAT DOODLE. Korang jangan teperanjat okay! Mesti korang tak sangka eyfa mempunyai bakat terpendam ! Hua hua hua ! 

Amaran keras kepada pesakit kencing manis di larang sama sekali untuk membaca/tengok entry kali ini. 

*



*



*



*



*



*



*




*



*



*



*



*




HAHAHAHAHAHHAHAHA. Ini eyfa tak tahu la boleh di gelar doodle ke orang lidi ke apa ke menda ntah eyfa duk mencarut merepek kat sini. DAH DIAM !! Korang gelak apa? Jeles lah tu. hak hak hak tuihh nak jeles. HAHA. KBAI. =(

18 comments :

Farhan Zulhusmi said...

hehehe...
xgelak..hehehe...
xgelak...;-)
xpe..cuba lagilah ye..
dah ok dah sikit je yang jadi cantik tu...

Cik Miera said...

haha.. comel2.. xpe2, try lg.. tp ni ok pe.. classic cikit n nice :)

EYFAalias said...

FARHAN, ceh konon tak gelak. Dapat kat eyfa je hancur doodle ni :(

EYFAalias said...

CIK MIERA, comel ke macam ni? hampeh je eyfa tgk :( sedih sedih.

Hanim Mahali said...

tak de la lidi sangat orang tu... Hee..

EYFAalias said...

dia pakai skirt sbb tu ta nampak lidi. heehhehe

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

hehe. awak pon ada doodle ? nice try kawan :)

~uǝǝʇɐɟ said...

hehe ada tocang ;)

EYFAalias said...

@ TAK KENAL MAKA TAK CINTA, kite baru cuba-cuba. teringin nak buat :(

EYFAalias said...

@FATEEN, itu rambut paling senang nak buat. ehhehe :D

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! nice trying eyfa ;)

EYFAalias said...

hehehhehee. macih tia :)

kotak bulat said...

:) boleh lah tu.. tak gelak pun..


Recent post :KEKAL BAHAGIA WALAUPUN JAUH

PROTERIN RAMBUT DALAM ROTI,PAU DAN KEK..HARAM!

EYFAalias said...

hehehe. tapi xcomel :(

syaimz said...

haha,kira creative lah lukis tu gune doodle.haha

EYFAalias said...

hahahahaa. kretif la sangat :p

(: gebangkembang :) said...

nice ^^

EYFAalias said...

thanks dear :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com