Sunday, May 15

Ni superhero saya! Jangan curik!


Hai. Siapa tengok AF9 malam tadi? Angkat tangannnn! Huhuhu. Malam tadi ada Faizal Tahir [My superhero. MUAH. Haha] dekat AF9 ! Perghhh ! Sumpah memang Faizal Tahir adalah lelaki idaman eyfa yang eyfa cari selama ni. Fuhh! Rasa macam nak pengsan tengok F.T malam tadi.


F.T tolong jangan buat muka macam ni please? Awak buat jantung saya berdegup dengan pantas. Arghhh! TOLONG. Tolong cari kan sorang manusia yang sebijik macam F.T bagi eyfa. Please please ! Sedihnya hati bila tak dapat memiliki F.T. Wuuuuuu =(



Malam tadi tengok AF9, sepanjang beberapa jam tengok AF tu eyfa sengeh sorang-sorang depan tv tu tengok F.T. Rasa macam dah tak betul dah asik sengeh depan tv tengok ke"handsome"man dan kekacakkan F.T ! Suara dia tak payah cerita. Lena malam tadi eyfa tidur dengar dia nyanyi. Siap berdengkur-dengkur lagi. Lena punya pasal kan. [TIPU jeee! haha] Walaupun dalam tv je kan. HAHAHA.


FAIZAL TAHIR, I LOVE YOU SO DAMN FUCKING MUCH !!!! <3

7 comments :

rara pinkmafia said...

heheheh sabar2,bwk bertenang eyfa...FT mmg hebak n besh.ohhhhhh FT.jom pengsan.

EYFAalias said...

HAHAAHAH. tak boleh bertenang ni. Jiwa kacau. Semua F.T punya pasal. Grr!

OKED chokelat said...

huhu..suka lagu baru FT - KARMA...

EYFAalias said...

lagu ft semua best2. ehehe

Razil Tahir said...

FT mmg best...
kalau RT? (ehem..ehem..)

EYFAalias said...

R.T ? haaa. itu yang kite tengah nak ambil tahu skrg. sila tunjukkan kebolehan awak? :p

Abang Stalker said...

tahukah anda,bulu ketiak FT panjang?haha

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com