Friday, May 20

Kite dapat doodle dari Cik Cempaka.

Hai hai. 

Kite ada hot gossip nih ! Eh jap! Tapi ni bukan la gossip kot? Haha. Apa-apa ajelah. Jom layan~

Tadi ni kite dapat doodle dari CC. *bercakap dengan nada berlagak. HAHA. Seronoknya dapat doodle. COMEL ! Serius comel. Korang mesti jeles kan kan kan ? *cepat angguk! Hehe. 

Nak tengok tak doodle yang CC buatkan untuk eyfa? Ehem ehem. Kalau korang xnak tengok pun eyfa nak tayang jugak. Nak paksa suh korang tengok. Hehhee. Jom jom tengok doodle yang CC buat. 

Jeng jeng jenggg!!

*




*




*





*





*





*





*





*

Auuucakkkk ~ HAHA


TARAAAAAA~ woot...woottt! Comel kan kan kan kan? Haha. Rambut kite ada tocang dua. Korang ada? Huhuhu. Sukanyaaaa dapat doodle. Eyfa terus buat default lepas dapat doodle ni. Ngeh ngeh ngeh ^.^ Thanks CC untuk doodle yang sangat kiut ni. Eyfa suka sangat-sangat =)

8 comments :

blackroses said...

tak ada orang nak kais doodle..lah

EYFAalias said...

heheehe. nanti eyfa pandai buat doodle eyfa kasi kt akak satu k? ehehhee. KALAU LAH PANDAI :p

Cik Cempaka said...

siap rambuat coklat lagik :)

EYFAalias said...

hahahhahaha. Kasut dah macam kasut raya eyfa dulu2. masa kecik2. ahaha. comel :D

oshin-jamel said...

cumilll!!!!

EYFAalias said...

hheheehe. sukanya ada org puji comel :D

meaw said...

dia dapat header la,jeles betullllll !

EYFAalias said...

@meaw

ni dodol bukan header. huhuhu

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com