Friday, May 6

Dah lama tak jogging

Hm. Hai ! Selamat petang. Panasnya hari ni. Huhuhu. Kalau berjemur boleh hitam gak la. Haha. Btw, korang selalu tak jogging ? Eyfa dah lama oh tak jogging dan berat badan dah semakin menaik sebab asik makan aje -.-"

Ini DULU
Sekarang ni Mak selalu cakap "Kuruskan lah badan tu, dah makin debab mak nampak" Errr. Makin debab? Yelah sebelum ni masa cuti sem boleh di kata kan tiap-tiap hari eyfa jogging. Bila masuk kolej, terus dah tak jogging and dah tak jaga permakanan. Semua makanan eyfa sumbat aje dalam mulut. Tu pasal la makin bulat.

Ni SEKARANG yang ta berapa sekarang sangat
Eyfa timbang pun memang makin bertambah berat badan sebanyak 2kg -.-" Ini tak boleh jadi ni. Kena jogging balik! Masalahnya sekarang kalau duduk rumah boleh kawal nafsu makan. Bila kat luar tu, bila tengok orang makan eyfa pun nak gak makan. Macam mana? Eeeee aii. Tak kuat iman betul lah eyfa ni. Patut lah tak kurus :(

Tak pe. Cuti sem ni nak jogging balik. Kasi buang semua lemak masa jogging. Huhuhu.



MUCH LOVE BY :  EYFAALIAS

3 comments :

sesegar said...

hey hey,i catch u at abg ben segmen :)
salam perkenalan1

EYFAalias said...

hai sesegar. salam kenalan ya :) thanks sudi singgah.

Abang Stalker said...

mak aih..semangat.haha.. ;D yg skrg? :D slim river ke x.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com