Tuesday, June 21

Cakap nak lebat ! Kencing nak kuning je!

Assalamualaikum.

Korang pernah tak jumpa orang yang suka cakap besar? Padahal sebenarnya mereka tu hampeh-hampeh belaka! Tak kisah lah lelaki ke perempuan ke? Penah tak jumpa? HUHU.


Eyfa ada lah berkawan dengan bebudak yang perangai macam ni. Cerita bukan main lebat mengalahkan hujan, kencing nak kuning je! Dengan budak-budak lain boleh la nak gebang sana sini. Konon-konon kau lah paling hebat. Tapi hakikatnya? Kau sendiri tahu diri kau macam mana.

"Hm. I tengah drive ni nnt i call u back"
- Macam lah kau bawak kereta. Padahal bawak motor EX5 yang dah nak roboh!

"Berhentikan i kat sini ajelah rumah i depan tu je!" (Kawasan rumah orang kaya)
- Padahal kau duduk rumah setinggan belakang kawasan rumah org kaya tu. 

"Ayah aku CEO kat Syarikat ABC.Sdn Bhd beb!"
- Tapi makan pun mintak orang belanja. Apa citer bro? kata bapak CEO!

"I tak biasa lah makan tempat murah macam ni!
-Eh eh budak ni! Padahal selalu je aku nampak kau makan kat tepi jalan. 

Macam-macam lagi lah. Kadang-kadang ada jugak bila kita cerita pasal satu benda ni dia pun taknak kalah. Mesti ada gak cerita dia pasal benda tu. Why you so sial social? HAHA. Kadang-kadang eyfa bengang lepas cerita je eyfa tanya kat budak tu "HA. KAU MESTI NK CITA GAK KAN? CE CITA" dengan nada perli.

Tapi di sebabkan budak tu bebal. Dia g cita jugak dengan bangga nya. Padahal orang perli pun tak paham. Eyfa balik yang sakit hati sendiri. K FINE! Sabar jelah wehh! HAHAHAHA.

KBAI~

43 comments :

Fyqa said...

kahkah

eyfa ckp la kt dia y u so sial.


hikk

Unknown said...

@Fyqa

malas nak cakap. nanti dia kecik hati. ahahhaa

adan said...

ahaha.. kalau sampai tak faham bahasa perli tu patut biakan je die citer gebang sorang2..

Unknown said...

@adan

kawan punya pasal terpaksa la layan. ahaha

Mr.Superman said...

hahahaha..apa ke bebal org mcm tu?kencing kuning bau jering. :P

Mr.Superman said...

ops..chop! :) abg ada twitter..tgk kt side bar k.

Unknown said...

@Abang Stalker

ahhahahaa. bau jering tu kencing abg! :p

Unknown said...

@Abang Stalker

knp kotak twitter abg kosong je?

Golden Rose said...

hahaha...its all in d game...sabo je la...

Nj anna said...

pena pena.. hahaha.

Akunyer said...

hahaha...penah jumpa orang camtu jugak.. last-last wat bodo je.. makin dilayan kita yang sakit hati... hik3

jemput

Ada beran?

SoLy SoLicious said...

Bodoh+sombong kah??heee

Mrs Ladsybirdluvone said...

orang jangan gebang tu lempang laju² je..

EiZaRaZiErYa said...

ahahaha..zie ade jgk classmate yg pangai cmni~ nak hebat je~

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄ wink3 >_<

Nasz said...

hehe..rasa geli hati sebab ada gak orang mcm ni..

MOHD NASER.com

Mr.Superman said...

abg x thu la..myb dia x ske abg. :(

Shiema Sufian said...

shiema pon taksuke taw orang yang cko besar mcm tu. tak suke!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

@Golden Rose

tu ler tengah sabau la ni :p

Unknown said...

@foll0w ana.. ;)

sakit hati en ana? hahaa

Unknown said...

@~~Ticer Wann~~

hehhee. tak layan dia bercakap kang sentap pulak ticer woi. terpaksa layan. huhu

Unknown said...

@SoLy SoLicious

itu den xtau. tapi ni jenis belagak tak kena gaya. haahaa

Unknown said...

@EiZaRaZiErYa

hahahaaa. ada gak? rasa nak ketuk2 je kepala dia.

Unknown said...

@NasZ

hahhaa. tu la pasal :D

Unknown said...

@Abang Stalker

lah. apesal plak ni bang?

Unknown said...

@shiema sufian

ehehee. sama la kita :p

Unknown said...

@˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ

tolong lempangkan. ehehee

ezy.xixii said...

prnh jmpe org camni mase keje dulu..
giler blagak..
haha

Unknown said...

@Cik Ezy

berlagak tak kena tempat. ahhahaa

Kc Kasedah said...

hahahahha kau kasik tendang je fa. cakap nak A. hahaha

Unknown said...

@kc kasedah

tak sampai hati weh!

kura said...

haha. nama pun manusia kak. mmg mcm mcm perangai. apa yg kita perlu buat, adalah berfikiran positif. hiok! haha

Unknown said...

@kura

positif? hahaa. okok.

syarifahsidrus said...

orang kaya pun tak sombong kan!

Unknown said...

@syarifahsidrus

rhhrhr. tau xpe.

Tea Dno said...

menyampah je dgn org camni. grrr. haha.

Unknown said...

@Tea

hahaha tau xpe :p

myzziema said...

haha gebang je lebih. klau dah hidup sederhana, buat apa malu nak ngaku. haih T__T

Unknown said...

@.m y z.

entah. cakap besar tp habuk pn xde. bersederhana kn lg bgs.

Tea Dno said...

sgt ramai komentator kt sini eyh. pergh, jeles. grr. hak3.

Unknown said...

@Tea

tak baik jeles2. huhu

Tea Dno said...

oh kena jeles. so, tea kena lah komen banyak-banyak lagi. nak kalahkan azrijohan. :P

Unknown said...

@Tea

ngeh ngeh ngeh

Mr.Superman said...

kotak twitter abg gle,kne virus kuda dak azrijohan kot.haha..twitter xde function sgt skrg bg abg.hey,abg x mkn jering la -.- petai myb la.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com