Thursday, June 16

Dari pagi smpi ke petang. Cit cit kau nangis, mane la mama kau xdatang amek.

Assalamualaikum.

Dekat belakang rumah eyfa dari pagi tadi ada dengar bunyi Cit cit cit cit. Makin lama makin kuat. Eyfa dengan family dengar dah pelik. Bunyi apa tu? Cari-cari last-last terjumpa belakang rumah ANAK MUSANG. Kesian anak musang tu menangis dari pagi sampai sekarang. Eyfa dengar tekak eyfa yang sakit duk dengar anak musang tu menangis cari mama dia. Isk.

Mana lah mama dia ni? Cepat lah datang ambil. Eyfa dah kasi anak musang tu minum air dia taknak. Asik menangis aje. Kesian lah! Hmmm. Nak tengok rupa anak musang tu? COMEL !

*




*




*


Hari tu jumpa landak [RUJUK SINI] depan rumah. Hari ni jumpa anak musang pulak dekat belakang rumah. Eeee aii. Keramat ni dah macam zoo dah semua binatang ada. Jangan lepas ni jumpa gajah depan rumah sudah! HAHA. 

KBAI~

28 comments :

Azer Abdullah said...

eeeii comelnye!! nak! nak! :D

EYFAalias said...

@Azer Abdullah

meh datang sini amek.

siti kektus said...

kalau ada gajah datang, cepat2 lah panggil metro, hehe ;)

komfem femes amos eyfa nanti, hoho

EYFAalias said...

@siti kektus

tu lah tengah tunggu gajah sesat plak ni. hahaha

.m y z. said...

hahaha haritu jumpa binatang lain. kali ni jumpa binatang lain. bukak zoo lah belakang umah kak eyfa. hakhak.

kc kasedah said...

pepelik je jumpa musang pulak! hahah bela je la eyfa oi!

Shafawi Hamzah said...

Hari ni jumpe musang...esk jumpa gajah...lusa jumpe rimau lak..ekeke..opps.. hehe

Cik Ezy said...

comel je..
hehekk

EYFAalias said...

@.m y z.

haha. tu lah pasal. cadangnya nak bukak zoo lepas ni. ahahaaa

EYFAalias said...

@kc kasedah

bela? rajin aku nak bela? hehhee

EYFAalias said...

@Shafawi Hamzah

kalau jumpa rimau mmg aku bela shafawi. ahahhhaa

EYFAalias said...

@Cik Ezy

nak ke cik ezy? ehehhe

Faez Rusni said...

comeynye..mcam sugar glider la...

syErAh said...

kang kanggaro lak datang umah...toink3...haha

EYFAalias said...

@Faez Rusni

nak bela? ahaha

EYFAalias said...

@syErAh

kalau kangro dtg. eyfa amek bela terus. ahahaa

Akulah Pak Lan said...

Jgn jumpa pak lan kat belakang rumah sudah

EYFAalias said...

@Akulah Pak Lan

aik. nape mcm lain mcm je bunyi? hahaa

kura said...

comels! wah. best la asik jumpa anak binatang je. rumah tu syurga. hehah

EYFAalias said...

@kura

best apanya? kesian la.

GaRy™ said...

alahai~ kiutnyer... haha... dah macam zoo pulak yer?.. hehe..

Abang Stalker said...

haha..lpsni jmp ank gajah plk nangis cri mak.hrtu cm ank landak je,then ank musang,sume yg ank2 je.bgs2..pusat perhilitan ni.hahaha..comel la ank musang tu,rs nk ckur bulu2 dia ^_^ pastu pkikn bju.

EYFAalias said...

@GaRy™


hehehe. gary nak ke?

EYFAalias said...

@Abang Stalker


Eeeee. jahatnya abang ni. mana boleh cukur bulu binatang la. isk.

Golden Rose said...

comella plak anak musang ni...tak penah tgk musang directly

EYFAalias said...

@Golden Rose

hehehee. memang comel pn :p

ArulchelseA said...

knpa blakang rumah jumpa anak binatang je..blakang umah tu ada wad besalin utk binatang ke.. hehehehehe

EYFAalias said...

@ArulchelseA


ahhaahhaa. entah la arul :p

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com