Friday, June 10

Main lagu sampai bernanah telinga!

Assalamualaikum.

Korang selalu tak, kalau suka dengar satu lagu tu, korang akan dengar banyak-banyak kali sampai bernanah telinga. Lepas tu bila dah dengar banyak kali korang rasa lagu tu boring pulak? HAHA. Paham tak? Kalau xpaham cuba tengok gambar bawah ni =)

Haaa. Pernah ke? HEHE. Eyfa selalu macam ni. Kalau minat satu lagu tu dengar sampai penat Winamp tu nak main kan lagu yang sama je. Orang sekeliling pun sampai berdarah-darah teliga asik dengar lagu sama je banyak kali. HAHA. Lepas tu esuknya dah tak suka lagu tu. Bila dengar rasa nak muntah pun ada. HAHAHAHA. Macam ni punya perangai pun ada ke? =D

Mood sekarang tengah layan lagu HANYA INGIN KU TAHU by Republic =)
KBAI~


P/S :  
Siapa nak smartphone murah? --> CLICK SINI
Siapa suka minum MILO --> CLICK SINI
Siapa nak Blackberry murah? --> CLICK SINI
Nak tahu lebih lanjut pasal BBM? --> CLICK SINI
Nak dapat trip ke PERTH percuma? hanya perlu --> CLICK SINI

10 comments :

GaRy™ said...

waahhhhhhhhhhhhhh!!! seriuzly, sama la tebiat kita... gary dengar lagu tuh sampai bosan... mak gary pun dah bising sebab asyik dengar lagu yang sama....

EYFAalias said...

HAHAHAA. ada geng! yayyy!

Cik Miera said...

haha.. tu la perangai saya.. smpai org lain pun boring asyik dengar lagu yg sama je.

EYFAalias said...

HAHA. ada geng lagi! :D

azrijohan said...

dgr lagu najwalatif sure x boring

.m y z. said...

hahaha sama lah kita. kalau harini dengar lagu tu banyak kali, esoknya terus bosan nak dengar dah T__T

cik ayin said...

sama la yang...da dapat hafal lirik dia terus tak minat..huahaha

Papa Mifz said...

alhamdulillah setakat nih dgr lagu x sampai bernanah lagi..hehe

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana kalau denga lagu xsuke pakai ear fone ,,.

Cik Ezy Comot said...

same la kite..
kalo suke lagu 2 duk ulang2 sampai bosan..
hahakk..
dh bosan tkar lagu laen plak.. pastu ulang2 lagi..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com