Monday, June 6

“Our World, Their War”

Assalamualaikum.


Tadi tinjau-tinjau Nuffnang ternampak somthing menarik tentang Nuffnang Premiere Screening yang paling latest iaitu Transformer 3 : Dark of the moon yang akan ditayangkan pada bulan Julai nanti.


Untuk dapatkan tiket free untuk cerita ni kita kena buat satu entry tentang “Our World, Their War” and ada dua pilihan untuk korang buat iaitu :

  1. Beritahu kami bagaimana anda akan melindungi dunia daripada Decepticons, dan Autobots manakah yang akan  menjadi pilihan anda untuk berubah melindungi dunia.
  2. Beritahu kami bagaimanakah anda akan menentang Autobots dan memusnahkan dunia,  dan Autobots manakah yang menjadi pilihan anda untuk berubah memusnahkan dunia.
Dalam setiap entry kena letak gambar bagi memeriahkan lagi entry kita. Gambar tu korang mesti kena ambil daripada The Ultimate Movie Card dekat Facebook Fun page [CLICK SINI]


Okay, eyfa pilih pilhan yang pertama tadi iaitu macam mana nak melindungi dunia dari Decepticons yang jahat tu. HEHE. Jom kita tengok macam mana eyfa nak buat untuk lindungi dunia ni. HAHA.

Okay firstly eyfa nak kumpul kan semua autobot yang ada untuk join hapuskan si Decepticons yang kejam dan jahat tu! Lepas dah kumpulkan semua autobot, kita mesti kena ada strategi yang sangat bagus dan mantap! Sebab pihak lawan bukanya calang-calang kan? Kena plan dari A to Z baru lah semuanya boleh berjalan dengan lancar. Mana boleh main pergi serang aje kan? Kalah lah nanti. HAHA.


Lepas tu kita serang habis-habisan sehingga titisan darah yang terakhir! Wahh gitu ! Eyfa rasa kalau dah ada strategi yang bagus and tambah pula dengan kekuatan autobot yang ada tak mustahil kita boleh kalahkan Decepticons and autobot yang menjadi pilihan eyfa untuk mengekalkan keamanan dunia ialah ......................

*




*




*




*




*

OPTIMUS PRIME

Optimus sentiasa bersedia untuk melindungi dunia dan ia juga di hormati oleh semua kalangan autobot. Dengan kekuatan mutlak Optimus Prime, ia mampu untuk memimpin dan melawan serta mengalahkan semua musuh yang ada. Yeahh ! Bersama lah kita memerangi Decepticons! HAHAHA.


Okay done! Korang jangan lupa saksikan Transformer 3 : Dark of the moon pada julai nanti. HEHE.

9 comments :

ezy.fia said...

eyfa

kalo sudi meh join ni..

http://lemonribena.blogspot.com/2011/06/cik-ezy-nak-bagi-hadiah-ni-cepat-join.html

| Gadis Kidal | said...

tk sbr tgu cite ini kuar..

follow anda..meh terjah n follow sy sekali.http://lovedairynur.blogspot.com

Addin said...

dah tengok iklan ni tp macam tak dapat tengok , sedihh nyaa ! :(

Unknown said...

suka tgk movie transformer...penuh dgn aksi..:)

Unknown said...

kite amik banner kamu jugak..;)

AZRI said...

hoho,ape laa
pilih la AZRIJOHAN sebagai Autobot pilihan tuhh

AZRI said...

btw,gudluck...menang nnt buat review k

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish , boleh tahan jugak si EYFA ni . hehe XD

Tak Payah Susahkan Diri

ct kektus said...

dalam transformer cuma kena bumble bee je,*betul tak eja ni*
ala, yg kaler kuning tu, hoho

yg lain tak tau, ;)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com