Friday, May 20

SEGMEN REVIEW YOU ARE TOO SWEET!


Hai. Salam satu Malaysia. Hehe. Korang dah mengantuk ke? Chill lah !! Malam masih muda. Hehehehe. JOM JOIN SEGMEN REVIEW YOU ARE TOO SWEET. Kalau berminat nak join CLICK SINI okay?

Soalan 1 : 

SEKIRANYA anda mempunyai hak untuk memilih nama sendiri, nyatakan nama paling SWEET yang anda mahu? dan nyatakan sebabnya. jawap dengan sesempoi yang boleh orite! (TAKE NOTE : sekiranya)

Jawapan :

Sekiranya eyfa boleh pilih satu nama lain untuk diri eyfa. Eyfa still nak memilih asal eyfa iaitu AFIFAH yang berbinti kan Alias. Hehehe. SEBAB apa? Sebab maksud nama Afifah cukup baik maksudnya iaitu "Berbudi bahasa, punya harga diri, bermartabat tinggi" eyfa rasa ini adalah nama yang paling SWEET and paling sesuai untuk eyfa =)

Soalan 2 :

Nyatakan 3 perkara pertama yang anda buat semasa hari pertama bergelar pelajar Darjah 1.

Jawapan :
  • Berkenalan/berkawan
  • Jaga baju sekolah jangan bagi kotor <----SEBAB MAK DAH PESAN. Hahaha
  • Last sekali BELAJAR lah! Huhu.

Soalan 3 :
blog M Y Z . Z I E M A ...

Jawapan :

blog M Y Z . Z I E M A ... mempunyai header yang cantik yang boleh menimbulkan perasaan cemburu di hati eyfa. Haha. Selain itu blog MYZ. ZIEMA juga nampak kemas dengan susunan widget yang sangat teratur. Dan akhir sekali entry MYZ. ZIEMA sangat seronok untuk di baca. Itu sahaja setakat ini. Sekian terima kasih. Haha.

Good night and Assalamualaikum =)

4 comments :

myzziema said...

haha. thanks join! jap2. mcm mne banner kat blog eyfa ni mata boleh terkelip2? org lain copy URL gambar tu mata sume hilang =.=

Unknown said...

entah. mana tahu. copy2 memang berkelip. hik hik :D haaaa. nampak sangat eyfa pny blog special dapat copy banner berkelip :p

Anonymous said...

gud luck ye.. =)

Unknown said...

thankss azmi :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com